Voorsteltopic

Voor alle berichten en topics die niks met Ommoord te maken hebben.
Plaats reactie
angeliquev
Gebruiker
Berichten: 17
Lid geworden op: 31-12-2011 15:01

Voorsteltopic

Bericht door angeliquev » 20-06-2012 10:48

Ik dacht bij mijn eigen,ja nou zitten wel hier een aantal mensen,maar nog nooit heeft iemand zich voorgesteld. Dus ik dacht,nou een kroeg van Ommoord is opgestart dus ja waarom dan niet een eerste topic aan maken,een topic waar mensen zich kunnen voorstellen :P

Ik begin wel.

Ik ben Angelique Vermeule,ik ben 24 jaar en woon sinds 2009 in Ommoord. Hievoor woonde ik in Spangen (wat ben ik blij dat we daar weg zijn !). Ik woon nog bij mijn ouders thuis,maar binnen een paar maanden wil ik toch gaan uitvliegen. Mijn moeder heeft helaas 3 weken geleden een beroerte gehad,en daarom blijf ik nog even thuis wonen om mijn moeder te ondersteunen als mijn vader om boodschappen is.

Ik ben geboren met HMS (Hyper Mobiliteits Syndroom) dat is een aangeboren spier,gewrichts en bindweefsel aandoening. Ik heb HMS in combinatie met heupdysplasie en bekkeninstabiliteit,die twee zijn ook aangeboren.

Mijn hobbies zijn schilderen (schilderen op nummer,zomaar wat schilderen,eigenlijk van alles,ook meubels schilder ik nog weleens haha),fotograferen,lezen,computeren,spelletjes doen (op de computer),puzzelen,zowel met puzzelstukjes als puzzelboeken,favoriete puzzelboeken zijn cijfercode,legpuzzel en woordzoeker (woordzoeker om 1 of meerdere hoeken zijn mijn top favoriet) Maar mijn nummer 1 hobby is eigenlijk wel de brandweer ! Ik wou er als klein meisje al bij maar helaas kan ik het niet worden vanwege mijn handicap. Ik spaar nu brandweerspulletjes (van pennen tot aan boeken),ik maak foto's van de brandweer (eigenlijk vaak ook van andere hulpdiensten) en ga soms nog weleens naar een open dag,als het tenminste bij Metaalhof kazerne is. Op 10 september ben ik nog geweest bij een open dag daar :P

Nou ik laat het hier maar bij,als er vragen zijn vraag het maar !

En wie gaat mij opvolgen in dit topic ?!?!
Havik034
Gebruiker
Berichten: 44
Lid geworden op: 30-11-2011 16:05

Voorsteltopic

Bericht door Havik034 » 16-07-2012 12:03

Ik woon al tientallen jaren in Ommoord :lol: :lol:
Plaats reactie