Nieuweling.

Alle algemene topics over Ommoord.
Plaats reactie
jannie2
Nieuwe gebruiker
Berichten: 3
Lid geworden op: 05-03-2012 19:25

Nieuweling.

Bericht door jannie2 » 05-03-2012 19:34

Hallo mensen ,ik ben nieuw hier,wij willen graag verhuizen naar Rotterdaam,naar Pr.Alexander of Ommoord,graag zou ik wat informatie willen over het wonen daar.Misschien kunnen jullie me helpen.ik weet niet of dit forum nog wel actief is.
angeliquev
Gebruiker
Berichten: 17
Lid geworden op: 31-12-2011 15:01

Bericht door angeliquev » 06-03-2012 10:47

Hallo Jannie.
Allereerst hartelijk welkom op deze forum ! Deze forum is nog wel actief alleen er word weinig gebabbeld haha De admin hoopt dat het gauw veranderd haha

Ik kan wel een paar linkjes geven naar websites :

Deze website gaat over Ommoord,er staat het één en ander op aan informatie :
* http://www.boo.nl/

Dan heb ik ook nog een website over heel deelgemeente Prins Alexander Polder,maar volgens mij staat daar niet zoveel op haha

* http://www.prinsalexander.nl/

Ik woon zelf nu al bijna 3 jaar in Ommoord en kan vertellen dat Ommoord heel rustig is en veel groen heeft. Ommoord heeft wel busstations en metro stations.Ommoord heeft ook 2 winkelcentrums,Binnenhof en Hesseplaats,Hesseplaats is de grootste van de 2 maar is niet overdekt,Binnenhof is wel overdekt. Vanuit Ommoord kan je heel snel in Prins Alexander Polder komen,zowel met OV als op de fiets maar ook met de auto.

Prins Alexander Polder heeft weer veel winkels en een grote winkelcentrum en je heb daar veel keus aan Openbaar Vervoer,ze hebben busstations,metrostations en een treinstation. Ook daar heb je rustige plekken,maar je hebt ook wat meer stadse plekken. Tevens ligt er op de rand van Prins Alexander Polder en Capelle A/D IJssel een ziekenhuis die 2 ingangen heeft,een ingang aan de Capelse kant en één aan de Alexander kant.

Ik hoop dat ik u heb kunnen helpen.

(Ik ben een gewoon lid trouwens haha)
jannie2
Nieuwe gebruiker
Berichten: 3
Lid geworden op: 05-03-2012 19:25

Bericht door jannie2 » 06-03-2012 12:29

Heel erg bedankt voor uw reactie,ja Pr.Alexander is wat meer stads,daar komen we vaak,ook om te winkelen.Mijn man heet daar in de Grote Beer gewoont,dat is om de hoek van Alexandrium.Dus Ommoord is wat rustiger,daar ben ik zelf niet zo van,maar we hebben een zoontje van 5,dus daar is dat wel fijn voor.ik zal een kijkje nemen op de site die u doorgaf,nogmaals bedankt.
Havik034
Gebruiker
Berichten: 44
Lid geworden op: 30-11-2011 16:05

Re: Nieuweling.

Bericht door Havik034 » 07-03-2012 22:29

[quote="jannie2"]Hallo mensen ,ik ben nieuw hier,wij willen graag verhuizen naar Rotterdaam,naar Pr.Alexander of Ommoord,graag zou ik wat informatie willen over het wonen daar.Misschien kunnen jullie me helpen.ik weet niet of dit forum nog wel actief is.[/quote]

Hier heeft u nog een verzameling van alles links. :D

http://www.ommoord.goedbegin.nl/
jannie2
Nieuwe gebruiker
Berichten: 3
Lid geworden op: 05-03-2012 19:25

dank je wel.

Bericht door jannie2 » 08-03-2012 14:48

Bedankt,zal eens kijken.We gaan dit weekend een wandelingetje Ommoord doen om beetje de sfeer te proeven en kijken hoe de buurt is.
Plaats reactie